VOCOlinc Smart zásuvka VP3
Popis produktu
Smart zásuvka VP3 může být ovládána bezdrátově pomocí Wi-Fi sítě. Bezdrátově lze zásuvku a spotřebiče v ní zapojené vypnout a zapnout a monitorovat jejich stav. Zabudovaný měřič energie zabezpečí, pomocí aplikace VOCOlinc, přehled o spotřebě el. energie.
1 | Hlavní/Resetovací tlačítko |
Jedním rychlým stisknutím vypnete anebo zapnete Stisknutím a podržením po dobu 5 vteřin resetujete zařízení do továrních nastavení. Pozn.: všechny údaje o připojení budou smazány. Zařízení je nutné odstranit z aplikace a následně opět přidat. |
2 | LED indikace | Wi-Fi/Zapnutí a vypnutí |
LED indikace
Proces | Indikace |
Hledání Wi-Fi | Zelená bliká rychle |
Přidávání zařízení | Zelená bliká pomalu |
Zařízení přidáno úspěšně | Červená zabliká pomalu 5krát |
Vyhledávání zařízení | Červená zabliká pomalu 5krát |
Připojení k Wi-Fi (zásuvka zapnuta) | Zelená svítí |
Připojení k Wi-Fi (zásuvka vypnuta) | LED indikátor je vypnutý |
Odpojeno od Wi-Fi | Červená bliká rychle |
Resetování | Stiskněte a podržte po dobu 10 vteřin, následně zabliká jednou červeně a poté rychle zeleně |
Probíhá aktualizace (OTA) | Červená bliká pomalu |
Aktualizace dokončena | Červená zabliká rychle 4krát |
Balení obsahuje
- zásuvku VP3
- návod
Klíčové funkce:
- ovládání pomocí smart zařízení
- Monitorování spotřeby energie
- Kompatibilní s: Apple HomeKit, Amazon Alexa a Google Assistant
Technické parametry:
- Vstup: AC 10A 230V ~, 50Hz
- Výstup: AC Max. 10A 230V ~, 2300W
- Operační frekvence: 2400~2483,5MHz
Výhradně pro vnitřní použití.
Bezpečnostní upozornění
- Zapojte přímo do elektrické zásuvky (ne do prodlužovacího kabelu)
- Pouze pro užití ve vnitřních prostorách
- Před čištěním ODPOJTE od elektřiny
- NEČIŠTĚTE s pomocí tekutiny
- NEODSTRAŇUJTE zemnící kolík, hrozí nebezpečí úrazu el. proudem
- Produkt NEPATŘÍ do rukou dětem
- NEPŘEKRAČUJTE doporučené hodnoty napájení
- NEPOUŽÍVEJTE časovač v aplikaci při nebezpečných aktivitách (např. při saunování)
- NEPOUŽÍVEJTE se zařízeními, která by neměla být používána bez obsluhy člověka
- NEPOUŽÍVEJTE zařízení pokud je vnější plastový kryt jakkoli poškozen
- NEZAPÁJEJTE zásuvky jednu do druhé
FAQ (ČASTÉ DOTAZY)
01. Proč se mi nedaří přidat zařízení do aplikace VOCOlinc?
Pokud aplikace po naskenování instalačního kódu hlásí "Couldn't find the accessory",
- Ujistěte se, že všechna vaše zařízení jsou nabita a nachází se ve vaší blízkosti.
- Pokud používáte duální síťový router 2,4G/5G, nezapomeňte připojit svůj telefon k 2,4G síti a připojte zařízení znovu.
- Ujistěte se, že nastavení routeru je v pořádku a funkční. Zařízení podporuje pouze režim WPA/WPA2-PSK.
- Zkontrolujte, že produkt je v režimu párování (stiskněte a podržte tlačítko Wi-Fi po dobu 10 s).
- Zkontrolujte správně zadaný instalační kód. Zvolte v aplikaci ze seznamu příslušný produkt, naskenujte instalační kód (XXX-XX-XXX), který najdete na zařízení, na návodu k použití nebo na vnitřním obalu.
- Pokud se po naskenování kódu objeví hláška "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX",
(I) Zavřete aplikaci.
(II) Restartujte telefon.
(III) Obnovte tovární nastavení produktu.
(IV) Zkuste přidat zařízení znovu.
- Pokud se po naskenování kódu objeví hláška "The setup code is incorrect",
(I) Zkontrolujte prosím znovu, zda je zadaný kód správný, nebo zkuste zadat kód ručně.
(II) Pokud posledních 6 znaků identifikačního kódu nesouhlasí s 6 posledními znaky MAC umístěnými ve spodní části zařízení, prosím nahlaste tento problém na adrese: podpora@vocolinc.cz spolu s 6 posledními znaky kódu.
- Pokud aplikace ukazuje "This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router.", znamená to, že router pracuje pod síti 5GHz. Připojte prosím telefon k síti 2.4G a přidejte zařízení znova.
- Úpravy konfigurace/nastavení routeru způsobí neobnovitelné odpojení zařízení. Po obnovení továrního nastavení zařízení vymažte a přidejte znovu.
- Nestabilní síťový signál může způsobit odpojení zařízení. Počkejte zhruba 2 minuty na automatické znovupřipojení.
- Pokud žádná z výše uvedených možností problém nevyřeší, vymažte a přidejte zařízení po obnovení továrního nastavení, nebo nás kontaktujte na podpora@vocolinc.cz.
02. Zařízení po obnovení továrního nastavení či odpojení/zapojení funguje, ale občas se od sítě odpojí a nelze jej rozeznat.
- Ujistěte se, že Wi-Fi, k níž se připojujete, není přetížena velkým množstvím zařízení a signál není ničím narušen (stěny, kovy, sklo obsahující olovo).
- Zkontrolujte, zda máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace VOCOlinc a firmware produktu.
- Znovu připojte iOS zařízení k Wi-Fi a ujistěte se, že je signál Wi-Fi dostatečně silný.
- Pokud je chyba ve vaší sítí, nechte ji opravit, nebo vyřešte problém s přetížením sítě. Pokud problém přetrvává, zašlete nám snímek nastavení Wi-Fi spolu s podrobnostmi o modelu routeru, pomůžeme vám problém vyřešit.
- Zkontrolujte nastavení routeru a zjistěte, zda není omezen počet simultánních připojení.
- Restartujte příslušenství HomeKit, nebo ho uveďte do továrního nastavení a poté přidejte HomeKit příslušenství do aplikace VOCOlinc znovu.
- Aktualizujte vaši VOCOlinc aplikaci a firmware produktu na nejnovější verzi.
03. Proč se nemohu přihlásit ke svému účtu VOCOlinc?
Systém VOCOlinc rozlišuje velká a malá písmena, zkontrolujte, zda uživatelské jméno a heslo zadáváte správně a stejně jako při registraci.
04. Jakým způsobem lze obnovit připojení zařízení?
Ujistěte se, že váš iPhone/iPad/Android je v blízkosti zařízení. Úpravy konfigurace/nastavení routeru způsobí neobnovitelné odpojení zařízení. Odstraňte ho a po obnovení továrního nastavení přidejte znovu.
Nestabilní síťový signál může způsobit odpojení zařízení. Počkejte asi dvě minuty na automatické opětovné připojení. Pokud se připojení po chvíli neobnoví, vypněte zařízení a znovu jej zapněte. Automaticky se znovu připojí.
Pokud žádná z výše uvedených možností není účinná, vymažte a přidejte zařízení po obnovení továrního nastavení znovu, nebo nás kontaktujte na podpora@vocolinc.cz.
Právní informace
Apple, iPad, iPad Air, iPhone, and iPod touch jsou ochrannými známkami společnosti Apple Inc., registrovanými v USA a dalších zemích. HomeKit je ochranná známka společnosti Apple. Použití loga "Works with Apple HomeKit" znamená, že produkty byly specificky navrženy pro fungování s iPodem, iPhonem, nebo iPadem, respektive výrobce disponuje certifikací pro dodržování standardů značky Apple. Společnost Apple však nezodpovídá za provoz zařízení, nebo soulad s bezpečnostními a regulačními normami.Ovládání HomeKit příslušenství mimo domov vyžaduje Apple TV s tvOS 10.3 (a vyšší) nebo iPad s iOS 10.3. (a vyšší) nastavený jako domácí centrum.