Obecné

no alt

VŠEOBECNÉ POŽADAVKY

01. Jakým způsobem můžu, jako iOS uživatel, obnovit zařízení, které neodpovídá?

Pokud vám aplikace VOCOlinc, nebo Home ukazuje "No response" ("Žádná odpověď"),

1. Nejprve manuálně vypněte zařízení a znovu jej zapněte.
2. Vypněte WiFi na svém telefonu a zhruba po minutě znovu zapněte.
3. Pokud se nadále zobrazuje "No Response" prosím kontaktujte nás na podpora@vocolinc.cz.

Pokud vám zařízení pravidelně ukazuje hlášku "No response" ("Žádná odpověď"),
prosím zkontrolujte sílu připojení v aplikaci VOCOlinc v sekci "Settings". Pokud je hodnota 35, nebo vyšší, je síla připojení v pořádku. Pokud hodnota klesne pod 20, přibližte zařízení blíže routeru, nebo zesilte Wi-Fi signál, např. pomocí Wi-Fi zesilovače (extenderu). Ujistěte se, že v těsné blízkosti zařízení není kov, či sklo obsahující olovo.

02. Jakým způsobem mohu jako iOS uživatel povolit funkci vzdáleného přístupu skrze HomePod, Apple TV či iPad?

Více informací naleznete zde: https://support.apple.com/cs-cz/HT207057

03. Jaké jsou systémové a hardwarové požadavky pro aplikaci VOCOlinc?

iOS 12 a vyšší
Android 4.5 a vyšší

Poznámka: VOCOlinc prozatím nemá iPad verzi, nedoporučujeme proto využívat VOCOlinc na iPad a iPod touch. V blízké budoucnosti očekáváme podporu OS Windows phone, Kindle a Kindle Fire.

04. Kolik zařízení mohu maximálně skrze VOCOlinc ovládat?

Počet není omezen.

05. Mohu využívat asistenty Alexa či Google Assistant k funkci časového spínače v aplikaci VOCOlinc?

Ne, Alexa/Google Assistant nepodporují funkci časového spínače v aplikaci VOCOlinc. Aktuálně umí Alexa/Google Assistant zařízení pouze vypínat a zapínat. U Smart žárovek umí také zesilovat, tlumit světlo a měnit barvy (pouze L1).

06. Jaké typy šifrování podporují vaše chytré produkty?

Naše chytré produkty v současné době podporují pouze šifrování WPA / WPA2.

07. Lze produkty VOCOlinc ovládat více telefony?

Pokud zařízení ovládáte skrze iOS (HomeKit), můžete k němu přizvat další iCloud účty. Pokud využíváte Android OS, další uživatelé se musí přihlásit pod vaším účtem.

08. Podporují vaše chytré produkty 5GHz Wi-Fi?

Ne, pouze 2.4GHz Wi-Fi.

09. Co se stane s nastavení zařízení při výpadku/přerušení dodávky elektřiny?

Pokud nebylo obnoveno tovární nastavení, mělo by po znovupřipojení dojít k obnovení nastavení a připojení produktu.
V případě žárovek v sekci Nastavení určíte. co se má se produktem stát po znovu-připojení dodávky eletřiny.

10. Můžu chytré produkty VOCOlinc využívat ve venkovním prostředí?

V současné době je pro venkovní užívání určen pouze LS1. Ačkoli jsou ostatní produkty navrženy pro užívání v interiéru, můžete je využít také venku. Musí však mít k dispozici odpovídající Wi-Fi připojení, být v suchém prostředí a odpovídající provozní teplotě.

11. Jaké napětí podporují chytré produkty VOCOlinc?

100-240V

12. Musí být chytré produkty VOCOlinc ve stejné místnosti se zařízeními HomePod/Amazon Echo/Google Assistant?

Ne. Pokud je produkt připojen k Wi-Fi, přidán k účtu VOCOlinc a propojen s cloudem VOCOlinc, může být ovládán pomocí HomeKit/Alexa/Google Assistant na dálku.

13. Můžu k HomeKit/Alexa/Google Assistant připojit několik chytrých produktů naráz? Pokud ano, musím je odlišně pojmenovat?

Ano. Při nastavování produktů v aplikaci VOCOlinc můžete nastavit pojmenování pro každý z nich. Po napárování na HomeKit/Alexa/Google Assistant můžete produkty shlukovat do skupin a ovládat vybrané z nich společně.

14. Pracuje časový spínač správně i v případě nefunkčního internetového připojení?

Ano, časový spínač pracuje stejně i když zařízení ztratí připojení k internetu.

Poznámka: Pokud je zařízení vypnuto ručně, vypne se také časovač.

15. Jak poznám, že je síla Wi-Fi signálu dostatečná?

Zkontrolujte sílu připojení v aplikaci VOCOlinc v sekci "Setting". Pokud je hodnota 35, nebo vyšší, je síla připojení v pořádku. Pokud hodnota klesne pod 20, přibližte zařízení blíže routeru, nebo zesilte Wi-Fi signál, např. pomocí Wi-Fi zesilovače (extenderu). Ujistěte se, že v těsné blízkosti zařízení není kov, či sklo obsahující olovo.

16. Proč se mi nedaří povolit Alexa Skills ani Google Actions?

Než začnete, ujistěte se, že je vaše zařízení propojeno s cloudem VOCOlinc. Poté zkontrolujte, zda údaje zadané k povolení Alexa Skills/Google Actions souhlasí s údaji pro přihlášení k aplikaci VOCOlinc.

NAPÁROVÁNÍ ZAŘÍZENÍ ANDROID S PRODUKTY VOCOLINC

no alt
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení